Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Komander Kesatria Endurance Challenge (KKEC)
Wednesday, May 7, 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum, Salam 1 Komander, Salam 1 Malaysia.

Komander Kesatria Endurance Challenge (KKEC). 26 April 2014 - 29 April 2014. UiTM Kedah jadi tuan rumah, so saya sebagai salah seorang komander kat UiTM Kedah ni kena la membantu buat preparation.


Saya urusetia exco multimedia, tapi semua exco saya tolong *bajet rajin, tapi betul la, exco makanan, exco logistik, exco penginapan, exco kebajikan semua saya tolong, wakaka, saya ni tak la rajin sangat, tapi daripada duk saja melengung kat bilik gerakan baik tolong yang lain kan, hehe, paling best tolong exco penginapan dengan logistik, yang penginapan tu sebab boleh angkat bantal, naik lori, macam-macam lah, yang logistik pulak tolong basuh khemah, dan buat pintu gerbang, hee. Saya ni budak baru belajar, sebabtu saya nak kutip pengalaman, kerja saya pun, bila ketua saya suruh, saya buat la, hehe. Best sangat jadi tuan rumah, penat tu hilang bila event dah habis, banyak pengalaman saya kutip waktu ni, seluruh Komander UiTM datang, tak sia-sia saya join, terima kasih sebab pilih saya jadi urusetia. Dah seminggu berlalu, rasa rindu kkec masih ada lagi dalam hati, kat sana banyak kenal orang, belajar masuk meeting, rapat dengan senior, naik bot sampai dua jam lebih, banyak kenangan tercipta. Yang paling saya gembira, UiTM Kedah jadi johan keseluruhan KKEC 2014. Tahniah kepada semua peserta. Lepas ni maybe dah tak jadi tuan rumah, so rasanya ni first and last kutip pengalaman di tempat sendiri, lepas ni kutip kat tempat orang pulak, kalau diizinkan la. In Shaa Allah.

Saya taktahu nak tulis apa sangat pasal KKEC ni sebab kalau nak cerita A to Z memang sampai esok pun taip tak habis. So saya ringkaskan ja, saya ambil balik kata-kata tuan saya, Tuan Rafiq, dia pernah cakap, pengalaman ni tak boleh beli, tak boleh jual, kena cari, kena timba pengalaman tu, pengalaman lah ajar kita untuk jadi lebih baik, pengalaman buat benda salah mengajar kita untuk perbetulkannya, so kalau nak pengalaman banyak-banyak, buat la salah banyak-banyak. Haha! Lawak ja. Saya pun nak pengalaman, sebab tu saya tak kisah nak join aktiviti apa pun.


TAHNIAH! JOHAN KESELURUHAN KKEC 2014


Terima kasih semua, jumpa lagi !


Okay, stop here. Miss KKEC, miss MPKK, miss all of the memories there. Be yorself, keep smiling. XOXO!