Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Bumi Merbok menangis
Friday, April 4, 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum, Salam 1UiTM, Salam 1Malaysia.

        Sekarang bumi Merbok sedang dibasahi titis hujan kurniaan sang Pencipta. Syukur ya Allah, setelah berbulan kemarau panjang sampai rumput kering, pokok tak berbunga, manusia sendiri haus dan kering, Allah kembali turunkan rahmatNya kepada kami. Terima kasih.
        Bukan bumi merbok saja menangis, hati saya ni pun sebenarnya menangis. Tanpa sebab yang kukuh, saya sedih dan muram sangat harini. Nak study pun tak semangat, nak buat apa pun lemau ja rasa. Tapi saya tak putus doa, akan ada manis setiap apa kesabaran saya ni. InsyaAllah :') Saya ada Allah, saya ada mama, saya ada kakak-kakak, saya ada dia, saya tak pernah sunyi. Dia pernah pesan, apa pun jadi, tarik nafas dalam-dalam, just said "I'm okay", dan senyum seikhlas mungkin walau mata dah tak mampu tahan air yang bertakung ni. Try to be silent, because to be listen you need to be silent. And be yourself, apapun orang yang kata, nak cemuh, saya tetap kuat dengan pegangan saya, dengan prinsip saya. Kawan, kalau rasa tak mampu jadi kawan yang memahami saya, just stay away from me. Sahabat, jauh sekali saya nak jumpa sahabat dalam waktu macam ni. Saya dah bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang. Kehidupan yang sederhana, penuh onak duri, buat saya makin matang, buat saya mampu terima apa saja dugaan yang bakal datang.
          Okay, time to study, sorry post kali ni sikit sedih sebab mood saya sangat down. Sorry you alls. Till we meet again, just be yourself and keep smiling. XOXO!