Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
XOXO
Thursday, April 3, 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum, Salam Jumaat, Salam 1 UiTM dan Salam 1Malaysia.

We meet again guys. Tengah-tengah hari ni kalau nak study pun tak masuk sangat, so saya decide untuk post lagi something kat sini. For this time I just want to share about him. Hm, who is that him? Haha! Sebenarnya malu nak cerita, tapi idea tengah kontang so ikut lah kalau you all rasa bosan tak payah baca ok. Hee.
         First of all, that  'him' refer to my only friend, only boyfriend, and my only shoulder when I'm crying. For me, No one can replace this guy. His name is Mohammad Zulkarnain bin Zaidi, 23. Kenal di UiTM, dan harap tak berakhir di UiTM. Yes, I do love him so much! He appears every time I need someone, make me feel appreciated. Dia la tempat saya berkongsi segala masalah saya, bercerita segala kegembiraan saya, gelak sekali nangis sekali, dia sangat faham saya, pemikiran dia matang (tengok umur la, haha!), dan dia yang sedang ajar saya untuk jadi seorang Syazwani Atiqah yang matang. Selain mama, kakak-kakak tersayang, dia lah orang yang banyak bagi sokongan dan nasihat setiap apa yang saya nak buat even kadang-kadang tu ada jugak mengkritik. Dia yang sedang ajar saya untuk jadi lebih kuat even apa rintangan sekalipun, sebab setiap apa dugaan ada manisnya, ada hikmahnya. Allah takkan bebankan hambaNya dengan apa yang dia tak mampu. I don't think he is a perfect one because no one perfect in this world, but I think he can make my life perfect. Kesabaran dia layan segala baran dan angin puting beliung tak kira masa ni la yang buat saya jatuh sampai sekarang dan InsyaAllah, sampai bila-bila.
       I just can keep praying for our relationship, and try to be better for him. Well, Hlovate says, "doa itu wireless, coverage dia seluruh universal." and I do keep in my mind, keep praying. For us.


This is us ^^


Both in black ><


My supporter to be komander.

Just this for this post. Till we meet again guys! Be yourself and keep smiling. XOXO!