Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive


Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Family
Thursday, April 3, 2014 | 0 Possible[s]
Family. Family saya ni tak la besaq sangat, empat orang adik beradik, semua perempuan, saya bongsu, so yang paling manja la ni, hehe. Mama saya suri rumah, abah pulak dah sembilan tahun meninggal dunia. So, for now, mama la abah, mama la mama, i love my mama and do miss my abah too :( okay back to the story, kakak saya dua dah kahwin, so tinggal lagi dua single but dedua dah berpunya, hee. Kakak yang first kerja dia jurulatih PLKN, cara mesti garang habis kan, sebenarnya tak sangat pun, maybe dengan pelatih garang, tapi dengan adik biasa biasa ja. Dia ada sorang ada lelaki, nama Ali Imran, buas ni takpayah kata la, nama pun lelaki kan. Kakak yang kedua pulak cikgu tadika, yang ni pulak cara macam suka budak budak sikit, tapi penat jugak tengok dia mengadap budak budak kat tadika tu, jenuh kepong, haha ! Dia anak dah nak masuk tiga, means that masa aku tengah tulis post ni dia tengah mengandung, mungkin time you all baca dia dan bersalin maybe. Anak sulung dia perempuan, nama Wan Nurul Iman, anak kedua Wan Yusuf. Dedua anak dia sangatlah comel. Haha! Yang ketiga kerja dia designer kat penang nu, so kalau nak suruh dia design apa apa boleh lah, kreatif tu ada, janji masyuk lah, hee. Dia masih bujang trangtangtang tapi dah ada calon dah kut, nak kata tua tak lagi tapi mostly umur teqa dia dah kahwin lah, maybe jodoh lambat, nak buat macam mana kan. okay nak cerita yang bongsu ni, student UiTM Kedah, dekat ceh ja, rumah dia dekat sungai petani. okay takpayah nak cerita panjang panjang sebab yang bongsu ni saya lah! Hehe! Cukuplah takat ni ja, maaf lah kalau keluaq loghat utaqa you alls tak faham, sebab saya orang utaqa. Hee. Ada dua tiga empat pic untuk tatapan you alls, bye! Goodnight!


dari kanan, kakak sulung, kedua, ketiga dan saya




This is my beloved mama





Nurul Iman. Puteri sulung kakak saya dan cucu sulung mama

Ali Imran. Putera pertama kakak sulung saya



Nurul Iman dan Ali Imran time baby sampai ke 3 tahun. Selang 44 hari ja


Wan Yusuf. Putera kedua kakak kedua saya. Sangat comel dan manja.